Tuesday, September 6, 2011

Nor Salina

Hai.. nama saya Nor Salina Binti Noor Mohamad . Saya dilahirkan pada tahun 1990 . Nama saya diberikan oleh ayah saya . Tetapi ayah sendiri yg panggil saya Nina. Saya bertanyakan pada ayah saya "ayah , kenapa panggil saya nina? sedangkan ayah memberikan nama Salina . Kalau macam itu , baik letak Nor Sanina ." Ayah cuma mampu tersenyum . Mungkin dalam hati die berkata "eloklah tu aku bagi nama macam itu ,kalau aku bagi nama temah baru tahu" . Owh, jauhkan lah !

Sekarang umur saya sudah 21tahun . Sudah tua rasanya :) . Saya bekerja sekarang di ASTER SPRING (origin of beauty) . Saya mula bekerja pada awal tahun . Saya harap saya akan dapat kerja yang lebih baik dari sekarang ini . Kita mesti mahu sesuatu yang lebih baik dalam kehidupan kita bukan? Orang kata hidup ni mesti di teruskan . So kita enjoyy !! :)

No comments:

Post a Comment